زندگی به سبک جدید
تلگرام آری یا خیر ؟ :: زندگی به سبک جدید

زندگی به سبک جدید

تعرفه تبلیغاتتعرفه تبلیغات
تلگرام آری یا خیر ؟
تلگرام آری یا خیر ؟

با سلام خدمت شما دوستان گرامی در این مطلب قصد دارم میزان اهمیت داشتن تلگرام برای تک تک اعضای خانواده را برایتان شرح دهم

و درباره ی مضرات تلگرام و مزایای تلگرام برایتان صحبت کنم ... (لطفا تا آخر بخونید!)

خب برای شروع بهتون میگم که اصلا چرا ما به تلگرام نیاز داریم :
دلیلش اینه که دیگه تمام مدارس و آموزشگاه ها برای خودشون یکسری کانال تلگرام تاسیس کرده اند که وبسایت این مراکز را به بیابانی بی آب و علف تبدیل کرده است!
و شما چه بخواهید و نخواهید مجبورید در این کانال ها عضو شوید چون ممکن است هر لحظه یک پیام مهم را ارسال کنند از قبیل تعطیلی و یا نمونه سوال و زمان و مکان آزمون ها و ثبت نام هایشان که بسیار مهم هستند و اینکه اینها را در وبسایت های پلاستیکیشان قرار نمی دهند!
و همچنین سرعت و امنیت تلگرام را جست و جو در اینترنت و با مرورگر ها و بسایت هایی که اطلاعات شما را می دزدند برتری این روش است!
اما برسیم به بحث اصلیمان که درباره ی داشتن یا نداشتن و همچنین تعداد اکانت های تلگرام هر خانواده است:
به طور کلی هر خانواده فقط و فقط به یک عدد تلگرام جهت عضویت در کانال های مراکز آموزشی و فرهنگی که فرزندانشان را در آنها ثبت نام کرده اند داشه باشد که دلیلش همینی است که بهتون گفتم
و چه بهتر که این تلگرام را مادر یا پدر خانواده داشته باشند تا از اخبار در سریع ترین زمان ممکن با خبر شوند و وقت فرزندانشان پای هیچ و پوچ نسوزد!
و بهترین کار اینست که به فرزندانمان اجازه نصب شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام که در آن کاربران با سرچ می توانند با افراد جدیدی آشنا شوند که ممکن است موجب اختلالات رفتاری و فرهنگی در آنان شود جلوگیری نماییم.

موافقین۱ مخالفین۰
دسته: زندگی سالم ,
برچسب ها : , , , , , , , ,

بخش نظرات این مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
در انتظارتیم آقا ...